1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1459510

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
ÄLGDRÄPARN: Bara energin han visade vid lineup räckte för att jag skulle kräkas över honom resten av matchen. Nu har han visserligen en passning som ska rendera mål 9 ggr av 10 samt ett eget friläge där han inte ens får till ett avslut så han skapar ju ändå mer än många andra. Men att åka med axlarna i isen hela matchen känns bara så jävla fel när laget befinner sig i det här läget. Bremberg är precis allt vi inte behöver just nu.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Frella:Har hört att Tommy Andersson har fört anteckningar på spelarna(i Timrå) långt innan han blev tränare för oss, är det sant månne??

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer