Har man den jävla lönen skall man visa det. Satan vad irriterad jag blir, han ska ju leda laget elitserien ut och i kvalserien. Visa lite ledarskap eller ge fan att skriva på kontrakt du skiter i!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ÄLGDRÄPARN:
Har man den jävla lönen skall man visa det. Satan vad irriterad jag blir, han ska ju leda laget elitserien ut och i kvalserien. Visa lite ledarskap eller ge fan att skriva på kontrakt du skiter i!
(Lyssna du också Dick)
Redigerad kommentar