"Tommy har inte hunnit göra så mycket på det dygn han varit tränare i klubben. Därför tycker spelare, som Joakim Lundström, att det är skönt att Anders Karlsson är kvar som assisterande tränare. - Visst har det blivit lite hattigt med alla tränarbyten och därför är det viktigt att Ante är kvar nu. Vi får fortfarande hans tankar och han håller i ispassen och genomgångarna och det är viktigt. Jag tycker att det syns att han satt sin prägel på oss för det är mer go i laget sedan han kom, säger Lundström"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå Icon: :P
"Tommy har inte hunnit göra så mycket på det dygn han varit tränare i klubben. Därför tycker spelare, som Joakim Lundström, att det är skönt att Anders Karlsson är kvar som assisterande tränare.
- Visst har det blivit lite hattigt med alla tränarbyten och därför är det viktigt att Ante är kvar nu. Vi får fortfarande hans tankar och han håller i ispassen och genomgångarna och det är viktigt. Jag tycker att det syns att han satt sin prägel på oss för det är mer go i laget sedan han kom, säger Lundström"
Källa: se länk