ÖstrandsNisse: Mm . Fast just nu känns de mer som att De bör komma in mer folk . Inte mindre . Tidigare lämnade spelare har ju inte direkt ersatts med något bättre om man uttrycker sej försiktigt . Apropå de . Vem ersätter våran stora hjälte högström ?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
De bör komma in mer folk . Inte mindre . Tidigare lämnade spelare har ju inte direkt ersatts med något bättre om man uttrycker sej försiktigt . Apropå de . Vem ersätter våran stora hjälte högström ?