1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1462118

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27

Olle: Alla verkar ha gett upp i ledningen.

Tj borde ju bombhotas.....åtminstone nån som lägger en rejäl rännsketa i brevlådan!


Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27

Hahl Bundy: Det finns så många sprickor i det här bygget att det är svårt att veta var man ska börja. Jag tror aldrig jag har sett ett så inkomplett lag på elitserienivå tidigare. Robin "-10" Lindqvist...det han gör där bakom eget mål...Granaths oförmåga i närkamperna...det är inte ens värt en kommentar.

Jag vet redan vilket öde jag tror kommer gå oss tilll mötes, till våren. För allas trevnad tänker jag inte prata om det. Bara för att motsäga någon öht. så tror jag inte alls att vi kommer att nå framgång i en kvalserie med det 0-0-spel man visat upp i dom två senaste matcherna.


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27

Hahl Bundy:

Hjälp!


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer