1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1462801

Sv: Silly Season 11/12

Om 2 dagar stänger det berömda fönstret för denna gång. Undra vad The Nub har att presentera, hoppas att inom kort den Tjeckiska jättebacken blir publicerad på hemsidan. Men personligen sedan hoppas jag på en målvakt av gott slag som kan ta 1a spaden utan som helst konkurrens. Vet att man letar pengar i botten av kistan, men drömmen vore även att teckna en center med ett utvecklat spelsinne som blir nyttosam i spelformen PP men som även är bidragande till att förbättra offensiven.

Men realistiskt om jag går på ren känsla är att Nubben idag eller imorgon presenterar Mihalik, sen om han lyckas ro hem en målvakt av bättre klass än vad som finns idag får man vara nöjd. 


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
fredriko74:tror att det blir en fw til och en back till tror inte på nån målvakt

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer