1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1462909

Sv: Apropå nånting...
superfalle: En jävligt förenklad bild av verkligheten. Men visst, här på HS där färgskalan inneehåller två ickefärger, svart och vitt, är den som aalla vet ytterst gångbar. Försöker man sig på att nyansera bilden av hur TIK skötts de senaste åren så är det inte lika lätt att peka ut Linkan som ensam ansvarig. Men det är ju såklart inte lika tillfredsställande. Det kan ju innebära att vi står där utan en ensam ansvarig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Yepp . Dikotomi är en av mina många defekter . Klart att de finns fler ansvariga än linkan . Däremot så vidhåller jag att de är ett i princip omöjligt uppdrag att bygga om ett lag mitt under säsong , cementerad på sista plats med tom plånbok

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer