1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1462913

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Yepp . Dikotomi är en av mina många defekter . Klart att de finns fler ansvariga än linkan . Däremot så vidhåller jag att de är ett i princip omöjligt uppdrag att bygga om ett lag mitt under säsong , cementerad på sista plats med tom plånbok

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
superfalle: Egentligen är vi nog rätt överens i sak, nämligen att Nubben är en mycket bättre SC än Linkan. Det är bara det att man skulle önska lite mer perspektiv härinne. Nubben må ha tagit på sig ett närmast omöjligt uppdrag. Likväl har han tagit på sig det och då ska han banne mig, likt sin föregångare, också stå till svars för de tabbar han är ansvarig för. Och nog tycker åtminstone jag att det gjorts misstag sedan han tog över som inte bara kan förklaras av det ekonomiska läget. Att inte sparka Perraz i tid är ett, värvningen av Molinder på ett flerårskontrakt (jag kommer ALDRIG förstå den värvningen!) ett annat.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer