1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1463288

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Hittade en Black Ribbon på gröna skylten. Billig som få. Någon som smakat? Känns skadeskjuten och grå innan ens kapsylen åkt av...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Jag sög i mig en Glen Fiddich 15 årig i helgen. Tänkte köpa en gammal vanlig Glenmorangie men jag ville testa nått nytt och jag vart positivt överasskad så vi kan helt klart sortera bort den från "Timrå IK whiskey".

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Nä men den är säkert helt ok om man jämför med Lord Calvert som jag hällde i mig efter torsken i fredags. Den smakade apa även fast jag hällde i den i en Glen Fiddfich-flaska....tror det var fel taktik faktiskt.
Som att sminka en gris ungefär...eller sätta Timrå-tröja på Kolan (sorry. Kunde inte låta bli)

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer