1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1464165

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
Det finns en person som jag tycker uppriktigt synd om. Det är Lars Nolander, vår nye klubbdirektör. Vet han egentligen vad han gett sig in på ? Byta SCA mot Timrå IK. Antingen är han grundlurad eller var dyngless på sitt jobb hos SCA och gjorde allt för att fly därifrån.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
Nisse: Han har nog inga större problem att hitta ett nytt toppjobb om han vill de . Jag tycker mer synd om alla dom som lever halva året i dvala för att leva ut under hockeysäsongen och andas timrå ik . .Hockeyn är på väg bort från den här delen av landet .

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
Nisse: Han kanske gillar utmaningar :)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer