ÖstrandsNisse: Pisslaget blev till och med utbuat efter slutsignal. Det var det bästa med matchen. Det var inget att applådera åt heller. Sedan måste man ju undra vad fasen det är med SOPAN Bremberg! Även om vi nu då i värsta fall släpar med någon lön så borde han leva gott på den månadslön han fått om det så nu även bara är EN!! Den månadslönen är högre än vad 90% av Timrås befolkning tjänar på ett ÅR! Jädra lallare! Nubben har misslyckats. Men det kanske är det uppdraget han har. Vi är sämre nu än vi varit på hela säsongen
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det var inget att applådera åt heller.
Sedan måste man ju undra vad fasen det är med SOPAN Bremberg!
Även om vi nu då i värsta fall släpar med någon lön så borde han leva gott på den månadslön han fått om det så nu även bara är EN!!
Den månadslönen är högre än vad 90% av Timrås befolkning tjänar på ett ÅR! Jädra lallare!
Nubben har misslyckats. Men det kanske är det uppdraget han har.
Vi är sämre nu än vi varit på hela säsongen