" För oss är det viktigt att ligga i framkant och det här handlar om att höja arenaupplevelsen för besökarna i Vida Arena, säger Anders Öman, VD i Växjö Lakers.
– Att gå på ishockey i Växjö och Vida Arena ska vara en unik upplevelse, och genom att som första arena kunna lansera en trådlöst nätverk för alla så skapar vi helt nya förutsättningar för besökarna att använda den senaste tekniken. Det skapar också helt nya möjligheter för oss att interagera med våra besökare."
Det jag fyllde i med fet text.......Det saknas mig!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
– Att gå på ishockey i Växjö och Vida Arena ska vara en unik upplevelse, och genom att som första arena kunna lansera en trådlöst nätverk för alla så skapar vi helt nya förutsättningar för besökarna att använda den senaste tekniken. Det skapar också helt nya möjligheter för oss att interagera med våra besökare."
Det jag fyllde i med fet text.......Det saknas mig!