Som sagt, om de bedömde det som att klubban inte var över normal axelhöjd, då spelar det ingen roll huvuvida klubban hamnar i ansiktet eller på skridskon. I sådana fall skulle han ha blivit utvisad för slashing.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
yngwie:
Som sagt, om de bedömde det som att klubban inte var över normal axelhöjd, då spelar det ingen roll huvuvida klubban hamnar i ansiktet eller på skridskon. I sådana fall skulle han ha blivit utvisad för slashing.