Som Timrå spelade igår så tror jag man klarar kvalserien. Det sjuka är att MoDo är tvåa i poäng de senaste 25 matcherna, men ligger ändå och nosar på Örebromatcher framöver, sjuk säsong.... FBK i kvalserien, det vore nåt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
yngwie:
Som Timrå spelade igår så tror jag man klarar kvalserien. Det sjuka är att MoDo är tvåa i poäng de senaste 25 matcherna, men ligger ändå och nosar på Örebromatcher framöver, sjuk säsong.... FBK i kvalserien, det vore nåt.