1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1467576

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2012-02-14
Positiv match igår inga direkt bottennapp av nån spelare Tommys plan är på väg att iordningsställas för KS. P Sjöberg Domare Gävle borde ha mer rutin att se klara utvisningar och inte bara vara stropig, Solklar Tripping i första och sen high sticking i sudden, jag tror herr Sjöberg inte får några toppmatcher i slutspelet i år, även om han gjort större regelmissar än den här,  vart visst Pausad för nåt år av förbundet för att missat regetolkning tror det var en Frölunda match. men skit i det, domarna tillhör spelet Sjöberg dyker säkert upp i kvalserien pricis som vi. Då ska vi visa vart skåpet ska stå!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2012-02-14

TD:Sluta å gnäll på domarna, alla lag som ligger sist å e totalt över har Alltid

domarna emot sig, värva rätt å bli ett topplag så slipper dom det.

När Tik var topp 4-5 hade dom domarna med sig.

Gör om och Gör Rätt


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer