Johnny Rådepp: Ja nåt måste ju vara fullständigt otroligt i alla fall . Ska inte bli 5 mål på en och en halv period även om dom soelar 5 mot tre hela tiden . Vem står i mål ?
superfalle: Vi är utan målvakter om du frågar mig. Lundström agerar durkslag. Till hans försvar ska man också säga att vi inte har en enda back värd att kallas back i laget. Dock så har vi kommit igen i matchen nu, nära en reducering igen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer