1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580355 inlägg · 6216 ämnen

AIK - Timrå IK 2012-02-26

1470824 · » Till forumet


Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26

Berglund: Slut o gnäll det är Linkan som s.a scotat alla spelare så de så,dom kommer kanske tillbaka  lagom till kvalserien vem vet ?Det är bara att hoppas och rulla tummarna att dom skall klara av det,då blir det Röj i Timrå kommun !

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Vilket jävla säckgäng man håller på, fy fan :-(
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26

Kolan:

"Min 4åring efter slutsignal AIK-TIK 8-2.Pappa ja tycker synd om TIK dom förlorar jämt. Tunga huvud inför 3e.Ja vet.Har vart med om det själv"

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26

RED DEVILS: Härligt inlägg med lite halvknackig stavning bara, och visst, Tommy Andersson är en jävla mespropp, och visst, det är många trattarselen i det här avlånga landet som skulle ta och läsa på sin historia. Hallin är en hockeyhjälte, dom stackars satar som var med om Ådalen -31 och gick i bräschen för oss stenhårda arbetare är en annan slags av hjältar.

Natti natti - alltid rött, alltid rätt.

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Hahl Bundy: Vänta bara tills frälsaren Bremberg är tillbaka, då blir det andra grejjer.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Det här kommer aldrig att gå. Så känns det nu.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Ja det var dåligt när dans perra och ägghalvan var här men dessa jävla LIK i båset ser ju helt borta ut. Behövs en tränare som käftar skriker slår dessa svin sönder och samman så de vaknar.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26

Ähh, nu skiter jag i det här för i kväll. Ha nu en heljävlig arbetsvecka och jag avslutar det hela med som Brynäs-jäveln Westerlind brukar säga;

"Hockeysnack - roligare än att dammsuga"

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26

Johnny Rådepp: Han skymde oerhört begåvat på sista målet.

Nä nu laddar vi för Frölundavinst imorgon.

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26

Hälge:

Det här kommer inte att hålla i KS, strykpojkar även där.

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26

Johnny Rådepp:Med Tommy Andersson Demonalphockey och dessa isprinsessor så kan vi redan nu boka segerbankett på gravkapellet.

Större skämt till inställning var det länge sedan man såg, nä ta fram en dekomuntärvideo om ÅDALEN 31 och visa i omklädningsrummet, så kanske dom här ryggradslösa figurerna lär sig vad hjärta är!

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26

Hahl Bundy: Ja, det är bedrövligt !

Kan man inte prestera bättre i de här matcherna så begriper inte jag hur det ska bli bättre i matcherna som verkligen gäller något.

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26

Jonte är ärlig iaf

Kedjan med Boyce , Röymark och Max var bra , resten var ... piss

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Hälge: Så sant så sant. Hoppas också att Torp halkar på tvålen och bryter åtminstone stortån i duschen så att man slipper att se han i laget nåt mer. Fyfaan vilken rååsopa.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26

Hälge: Vi borde lämna WO resten av säsongen!

Vi kommer att bli förnedrade i KS.

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Ja , nu är det kört att vinna idag! 
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Det är så dåligt så man blir mörkrädd. Det känns nästan som om det är bättre att åka ur än att se ytterligare en sån här skitsäsong.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
haggen: Snacka om att sänka sitt eget självförtroende... Jag har aldrig sett ett sämre hockeylag på den här nivån. Saknar negativa superlativ för att beskriva spelarnas insats.

Man sitter och skäms som en hund. Laget är en skam för föreningen och en skam för alla som ägnar dom en tanke.

Bedrövligt! Ryggradslöst! Skamligt! Patetiskt! Ohederligt!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
haggen: DIF har väl det lättaste programmet av dessa lag. Och då räknar jag faktiskt in både match mot er och oss. Skulle inte förvåna alls om DIF går och tar hem de flesta matcher som är kvar och är närmare slutspel än kvalserie när det här är slut.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26

Då har vi skänkt en säker slutspelsplats till AIK, nu är det bara Modo, Växjö, LHC och DIF det står mellan med till KS. Vilket lag som helst utav dessa skulle passa bra utom DIF men de har en bra målis och vann senast så de kan nog klättra, t.om gå till slutspel.  

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Johnny Rådepp: Nu får ni faan hålla igen käften ett tag, tredje perren börjar strax. Hallin går i bräschen.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26

NuMo: Tror faan jag ska spela på att knätofsen Granath sätter in kvitteringen också.

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26

Johnny Rådepp: Intervju med Pelle Hallin. Fyfaan vilken hjälte. Bäst i match efter match, hjärta, jävlarannama, han är den absolut siste spelaren i laget som personifierar det gamla Timrå IK och vad det stod för.

Pinsamt att ha sopan Granath som lagkapten. Skicka hem han till knätofslandet och låt mig aldrig få se han i TIK igen.

Dessutom, det säger väl allt om lagets kvalitet när en kämpe som Hallin med betonghandleder är kung kung kung i det här hockeysällskapet.

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Pelle Hallin är vår kapten, vår kapten, vår kapten...
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Johnny Rådepp: 60 gånger pengarna på  5-5 på Svenska Spel. Gå all in. Minst lika stor återbäring som att satsa pengarna på gasfyndigheter i Siljanringen.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Johnny Rådepp: Jag tippar på att vi gör en kovändning i matchen nu och kommer igen till 5-4, det är lite raggarhockey nu. 4an i målet med 46 sek kvar. Ännu en ohedersam förlust till säsongens handlingar.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Johnny Rådepp: Granath måste gå på starka grejer han. Totalt urusel som vanligt.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
superfalle: Vi är utan målvakter om du frågar mig. Lundström agerar durkslag. Till hans försvar ska man också säga att vi inte har en enda back värd att kallas back i laget. Dock så har vi kommit igen i matchen nu, nära en reducering igen.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Johnny Rådepp: Tänkte just säga de . Perfekt läge för honom att göra enkla poäng
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Johnny Rådepp: Ja nåt måste ju vara fullständigt otroligt i alla fall . Ska inte bli 5 mål på en och en halv period även om dom soelar 5 mot tre hela tiden . Vem står i mål ?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Johnny Rådepp: Murran scorar, murror är bra att ha ibland.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Hälge: Vi skulle ställa in J20-laget istället. Hederslösa hockeyhoror börjar man bli lite halvless på. Många usla insatser, herreguuud och det här plågar man sig att se på.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Usel insats av laget.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
John K: Heja RödaVita laget. Ni får inte tappa taget.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Nybbe: Det kan du ju faktiskt säga helt sanningsenligt också, du är klok du.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-02-26
Dream Team: Blod är rödare än vatten , brukar jag säga
Kommentera

AIK - Timrå IK 2012-02-26
Here we go again. Heja dom som vinner!
Kommentera

1470824 · »