RED DEVILS: Härligt inlägg med lite halvknackig stavning bara, och visst, Tommy Andersson är en jävla mespropp, och visst, det är många trattarselen i det här avlånga landet som skulle ta och läsa på sin historia. Hallin är en hockeyhjälte, dom stackars satar som var med om Ådalen -31 och gick i bräschen för oss stenhårda arbetare är en annan slags av hjältar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
RED DEVILS: Härligt inlägg med lite halvknackig stavning bara, och visst, Tommy Andersson är en jävla mespropp, och visst, det är många trattarselen i det här avlånga landet som skulle ta och läsa på sin historia. Hallin är en hockeyhjälte, dom stackars satar som var med om Ådalen -31 och gick i bräschen för oss stenhårda arbetare är en annan slags av hjältar.
Natti natti - alltid rött, alltid rätt.