haggen: Snacka om att sänka sitt eget självförtroende... Jag har aldrig sett ett sämre hockeylag på den här nivån. Saknar negativa superlativ för att beskriva spelarnas insats.
Man sitter och skäms som en hund. Laget är en skam för föreningen och en skam för alla som ägnar dom en tanke.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Man sitter och skäms som en hund. Laget är en skam för föreningen och en skam för alla som ägnar dom en tanke.
Bedrövligt! Ryggradslöst! Skamligt! Patetiskt! Ohederligt!