Smokey: Många som håller på med idrott får betala medlemsavgift och sälja Bingolotter. Ändå finns det karaktär, passion och vilja på träningar och matcher. Jag köper inte ditt resonemang att spelarna skulle vara ursäktade för att pensionsinbetalningarna släpar efter.
Jag har inte sagt att spelarna jobbar som dom ska, utan att det finns fler anledningar än pensionsinbetalningar att göra det för.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Många som håller på med idrott får betala medlemsavgift och sälja Bingolotter. Ändå finns det karaktär, passion och vilja på träningar och matcher. Jag köper inte ditt resonemang att spelarna skulle vara ursäktade för att pensionsinbetalningarna släpar efter.
Jag har inte sagt att spelarna jobbar som dom ska, utan att det finns fler anledningar än pensionsinbetalningar att göra det för.
Redigerad kommentar