mikenomad: Det är lustigt hur man kan bedra sig själv. I läge 0-0 när spelet fortfarande böljade fram och tillbaka och vi stod upp bra i försvarsspelet tänkte jag tanken: vi borde ha Luleå med oss i kvalserien. Ja, vi har ju inte tappat någon trea alls den här säsongen mot dom, trots att dom är serieledare, och den här matchen lovade ju gott. Vi glömmer det fort tror jag. Fan vad pinsamt uselt vi uppträder! Lagspel, vad är det?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer