Olle: Förmodligen inte nästa års lag heller...även om vi mot alla förmodade odds skulle lyckas bli tvåa i kvalserien!
Inlägg: 1471472
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Kevin O Shea: hoppas jag innerst inne att DOM inte blir, jävla snusk förening
+ 1