DIF ser inte helt oväntat övertända ut, men vinner inte så mycket mark på det, allt medan ett totaldefensivt LHC gör så lite dom bara kan för att gå till anfall. De väntar enbart på misstag från hemmalaget. På läktarhåll är man som vanligt bäst, trots att laget man håller på ligger näst sist. Oj vad jag hoppas på Väkschjö i kvalserien!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
DIF ser inte helt oväntat övertända ut, men vinner inte så mycket mark på det, allt medan ett totaldefensivt LHC gör så lite dom bara kan för att gå till anfall. De väntar enbart på misstag från hemmalaget. På läktarhåll är man som vanligt bäst, trots att laget man håller på ligger näst sist. Oj vad jag hoppas på Väkschjö i kvalserien!