1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1472508

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74:
Kritisk granskning både från media och supportrar är oerhört viktigt för att belysa problem och missförhållanden. Man gör sig själv en otjänst om man inte tillåter kritik. Tvärtom borde man uppmuntra kritisk granskning. Tyvärr lever nog många lokaltidningar och journalister i symbios med "sina" elitlag, och missgynnas av ledare och spelare om dom skulle ha ett mera kritiskt förhållningssätt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Kongo: Å andra sidan brukar denna sida svämmas över när media gör kritiskt vinklade artiklar om TIK. 

Samt de som här hållit en kritisk hållning gentemot TIK och nuvarande ledning har fått bra med smörj, åtminstone innan det blev inne att kölhala TJ. 


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer