Hahl Bundy: Vet inte om det är så bra att få med oss ett lag som Djurgården ner i kvalserien. Vill nog hellre att det blir ett lag som har större chans att vinna alla sina matcher. På så sätt får vi många gratispoäng. En serie där alla slår alla gynnar nog inte Timrå IK i det här läget.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
En serie där alla slår alla gynnar nog inte Timrå IK i det här läget.