dr Dängroth: Tack för att du höjer nivån! Nu tycker jag vi alla går och tvättar munnen med tvål och vatten. Sedan återgår vi till seriöst hockeysnack.
När Malmö var uppe och lirade mot TIK-sist så jobbade jag i fotobåset åt nättidningen 24-timmar. Det var rätt fräckt att stå sådär nära sargen utan plexi och höra lirarna snacka med varandra... Den där Sandström sade inga snälla saker till TIK-spelarna...
Då känner jag mig ändå som lite snövit trots allt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
och tvättar munnen med tvål och vatten. Sedan återgår vi till seriöst
hockeysnack.
När Malmö var uppe och lirade mot TIK-sist så jobbade jag i
fotobåset åt nättidningen 24-timmar. Det var rätt fräckt att stå
sådär nära sargen utan plexi och höra lirarna snacka med
varandra... Den där Sandström sade inga snälla saker till
TIK-spelarna...
Då känner jag mig ändå som lite snövit trots allt.