Madde: Vi snackar givetvis TIK:s "borta" och "hemma-klack"... Jag har varit ett antal gånger "hemma" i Ladan och aldrig har "hemma-klacken" varit bättre än dom bästa "borta-klackarna" (inte under dom senaste åren i Elitserien och Superallsvenskan i alla fall...)
Själv är jag en given "borta-klackare". Med 45 mil till närmsta "hemma-match" och ca 10 mil till närmsta "borta-match".
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag har varit ett antal gånger "hemma" i Ladan och aldrig har
"hemma-klacken" varit bättre än dom bästa "borta-klackarna" (inte
under dom senaste åren i Elitserien och Superallsvenskan i alla
fall...)
Själv är jag en given "borta-klackare". Med 45 mil till närmsta
"hemma-match" och ca 10 mil till närmsta "borta-match".
Minns: Västerås, Gävle, Huddinge mm.
Annars har du rätt bra åsikter tycker jag.