1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1482445

Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324

Hahl Bundy: Jag är bedrövad, men som plåster på såren så "fick" jag en dag utan ansvar från 14.00 och framåt. Jippie, eller not...

Ölet är dock kyligare än kvinnan - Det frostar om flaskorna. Whiskyn väser ömt: "Drick mig i kopiösa mängder... Låt oss fånga dagen, Sir!".

Det kan gå!


Svarskommentarer

Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Ambroo: I slutändan är vi alla kvinnor. Skål på dig, på med plysch-overallen, stryk färdigt gardinerna och onda sedan hem tre friska. Jag är med dig mentalt, vinner vi ska du få ett mindfuck du sent glömmer!

Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Ambroo: Du har mina djupaste sympatier. Det är skit när det blir så där.
Funderar på att åka och se matchen på en sportbar istället med andra kvalfyllda stackare.....

Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324

Ambroo: Jag förstår precis.

Jag ska knapra riktiga värktabletter blandat med Öl o Whisky.

Har låst dörren så att jag inte kommer ut såvida jag inte får för mig att jag kan flyga....vilket inte är så otroligt när jag tänker efter.

Mot 3 poäng!


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer