ÖstrandsNisse: Vi är ju dåliga, helt klart. De allsvenska lagen är mellan "sämre" och "riktigt jävla usla", det är också helt klart. Däremot är ju DIF i grund och botten ett skickligare lag än vad årets Timrå IK är, det är iaf min åsikt. Om vi ska torska en match mot dom så tar jag hellre hemmamatchen på Tisdag, torskar vi idag så finns risken att vi väcker DIF på allvar och sopar bort deras dåliga självförtroende.
Sent skall syndarna vakna och, i det här fallet, gärna inte alls.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ÖstrandsNisse: Vi är ju dåliga, helt klart. De allsvenska lagen är mellan "sämre" och "riktigt jävla usla", det är också helt klart. Däremot är ju DIF i grund och botten ett skickligare lag än vad årets Timrå IK är, det är iaf min åsikt. Om vi ska torska en match mot dom så tar jag hellre hemmamatchen på Tisdag, torskar vi idag så finns risken att vi väcker DIF på allvar och sopar bort deras dåliga självförtroende.
Sent skall syndarna vakna och, i det här fallet, gärna inte alls.