Oavsett domarna måste vi få längre anfall, då blir de tokstressade, som Calle J säger MÅSTE backarna gör bättre uppspel, och få UT puckjävlen, men det är ju inget nytt, kom ju sist pga av avsaknad av det.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Oavsett domarna måste vi få längre anfall, då blir de tokstressade, som Calle J säger MÅSTE backarna gör bättre uppspel, och få UT puckjävlen, men det är ju inget nytt, kom ju sist pga av avsaknad av det.
KÄMPAKÄMPAKÄMPAKÄMPA............