1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1482775

Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Olle: förstår inte vad som är dåligt för svensk hockey! vad är det som är så dåligt. inte precis så man förknippar ES med Djurgården. de var längesedan det. och vi har ju AIK. ett sthlm's lag. var det dåligt för svensk hockey innan dom gick upp också eller?

Svarskommentarer

Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Blizzard: Har också svårt att förstå vad som är så dåligt för svensk hockey om djurgården åker ur . Å andra sidan så skiter jag i de . Tre vinster till är de enda som betyder något just nu

Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324

Blizzard: Det vore väl kanske snarare bra om ett stockholmslag åkte ur? Vanligt folk kan gå på matcherna utan en icke försumbar risk att bli misshandlade, matcher kan spelas på utsatt tid eftersom ingen kastar rökbomber på isen osv.

Klarar vi oss så får det andra laget vara vilket som helst, däremot vore det en känga i ansiktet på all uppblåst storstadsmedia om patrasket åkte ur. Det skulle gillas.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer