T T: Tycker lite synd om Challe, inte det mest tacksamma jobbet för honom. Att komma in med ingen tid alls att rätta till leden. Hoppas att man inte skyller på honom om det skulle gå åt skogen (den här kvalserien dvs).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
T T: Tycker lite synd om Challe, inte det mest tacksamma jobbet för honom. Att komma in med ingen tid alls att rätta till leden. Hoppas att man inte skyller på honom om det skulle gå åt skogen (den här kvalserien dvs).