Marcus: Tack för inlägget, och den sittande styrelsen kommer i alla fall inte att beviljas ansvarsfrihet av mig om jag har möjlighet att gå på årsmötet.
Vet någon om det går att på sittande årsmöte begära ut klubbens räkenskapsböcker för genomgång?
Och om så är fallet så hoppas jag att Mattias Johansson kan "pro bono" gå igenom dessa.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Marcus:
Tack för inlägget, och den sittande styrelsen kommer i alla fall inte att beviljas ansvarsfrihet av mig om jag har möjlighet att gå på årsmötet.
Vet någon om det går att på sittande årsmöte begära ut klubbens räkenskapsböcker för genomgång?
Och om så är fallet så hoppas jag att Mattias Johansson kan "pro bono" gå igenom dessa.