1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1493780

Sv: Silly Season 12/13
ÖstrandsNisse: Jimmy funderar o nog har han nån poäng ibland.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: Ja Jimmy har rätt där. Och det är av samma anledning Crippe skall hit

Sv: Silly Season 12/13

F.ö så skrev Mr.Madhawk det här idag.

"Modo har gjort klart med Nichlas Torp.
Det ryktet hörde jag redan när jag var i Lindab Arena för kvalseriematchen mellan Rögle och Timrå.
Synd man inte spånade vidare på det."

Mao så plötsligt var det inte. Då vet vi det....


Sv: Silly Season 12/13

Nej, Torp var inget bra i Elitserien.

Ja, Torp var riktigt bra i Kvalserien.

Om det sedan berodde på att kvaliteten i Kvalserien var sämre eller om han presterade bättre p.g.a. bättre försvarsspel från de nya tränarna vet vi inte. ...Men en sak vet vi!

In Nubben we trust!


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer