Om det sedan berodde på att kvaliteten i Kvalserien var sämre eller om han presterade bättre p.g.a. bättre försvarsspel från de nya tränarna vet vi inte. ...Men en sak vet vi!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nej, Torp var inget bra i Elitserien.
Ja, Torp var riktigt bra i Kvalserien.
Om det sedan berodde på att kvaliteten i Kvalserien var sämre eller om han presterade bättre p.g.a. bättre försvarsspel från de nya tränarna vet vi inte. ...Men en sak vet vi!
In Nubben we trust!