1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1493792

Sv: Silly Season 12/13
Huge: Ja lite så är det ju. Sedan är det ju också så att för de spelare som inte är fostrade här så är inte MoDo någon speciell motståndare. De är som vilken som helst för dem. Det var ju en i laget som stod på en bar i staden och hejade på MoDo mitt i grundserien också så det är inte så konstigt. Bara jädrigt provocerande

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13

Timrå Icon:

Vem hejade på Modo?


Sv: Silly Season 12/13
Timrå Icon: Mkt möjligt att upprördheten är lite extra stor och därmed mer förståelig i just det här fallet, iom att Torp går till en ärkefiende sas.
Men det ändrar ju inte på principfrågan: alla som byter klubb är isf per definition horor, oavsett lag och tillfälle.
Och då borde ni ju kanske i konsekvensens namn också ha gnällt om hora även när han lämnade HV och skrev på för er....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer