Timrå Icon: Mkt möjligt att upprördheten är lite extra stor och därmed mer förståelig i just det här fallet, iom att Torp går till en ärkefiende sas. Men det ändrar ju inte på principfrågan: alla som byter klubb är isf per definition horor, oavsett lag och tillfälle. Och då borde ni ju kanske i konsekvensens namn också ha gnällt om hora även när han lämnade HV och skrev på för er....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men det ändrar ju inte på principfrågan: alla som byter klubb är isf per definition horor, oavsett lag och tillfälle.
Och då borde ni ju kanske i konsekvensens namn också ha gnällt om hora även när han lämnade HV och skrev på för er....