Jimmy tillbaka efter resan till huvudstaden. Bästa i afton var:
"Jag såg att Stefan Lindqvist kliver in i ishockeyn igen genom att bli sportchef och assisterande tränare i Sundsvall. På den nivå lär han i alla fall slippa skotta spelarnas uppfarter."
Var och handlade på Ica maxi för ca 1.5 h sedan, och där stötte jag på Sebbe Erixon m flickvän. Av vad jag såg handlade han 4 stora kassar matkassar, hoppas han håller på att fylla ett kylskåp i en nyinköpt lägenhet och att han presenteras inom kort som TIKs sista back. Skulle ju smaka oerhört bra såklart.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jimmy tillbaka efter resan till huvudstaden. Bästa i afton var:
"Jag såg att Stefan Lindqvist kliver in i ishockeyn igen genom att bli sportchef och assisterande tränare i Sundsvall. På den nivå lär han i alla fall slippa skotta spelarnas uppfarter."