1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1503997

Sv: Apropå nånting...

Frisco: Tja'ru'så-att'e ni där uppe i Nolaskogs  har väl fult upp med att svälja Etanolfabrikens bittra eftersmak.
Ta vilken essens du vill, och självklart, späd med SevenUp och eller vanlig Frisco från Köppra.

Tack för mig, du räddade en i övrigt grå Söndagkväll, Frillo.
Står "leasöm" i barnmarksträningens land.
(Lyfter vikter för att stärka rygg'n ååe magan..)

  1. Se länken, vikter, Capic?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
...så är ju detta tragiskt på sitt sätt, om det nu inte slutar väl för honom!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.