1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1503980

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Vilken ska man köpa? Vanlig eller stark? Eller är de lika goda?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Frisco: Tja'ru'så-att'e ni där uppe i Nolaskogs  har väl fult upp med att svälja Etanolfabrikens bittra eftersmak.
Ta vilken essens du vill, och självklart, späd med SevenUp och eller vanlig Frisco från Köppra.

Tack för mig, du räddade en i övrigt grå Söndagkväll, Frillo.
Står "leasöm" i barnmarksträningens land.
(Lyfter vikter för att stärka rygg'n ååe magan..)

  1. Se länken, vikter, Capic?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.