ÖstrandsNisse: Vilken ska man köpa? Vanlig eller stark? Eller är de lika goda?
Inlägg: 1503980
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Frisco: Tja'ru'så-att'e ni där uppe i Nolaskogs har väl fult upp med att svälja Etanolfabrikens bittra eftersmak.
Ta vilken essens du vill, och självklart, späd med SevenUp och eller vanlig Frisco från Köppra.
Tack för mig, du räddade en i övrigt grå Söndagkväll, Frillo.
Står "leasöm" i barnmarksträningens land.
(Lyfter vikter för att stärka rygg'n ååe magan..)
- Se länken, vikter, Capic?
Länkar:
The Frisco Bar | Menu
The Frisco Bar | Menu