atilla: Ni har ju en fuskare i målet så det spelar ju ingen roll vad du gör. Om Brynäs vinner så är ni fuskare och om brynäs förlorar så smädar vi er, med ett gott humör ;)
atilla: "kastar skit". Håhåjaja...allt är relativt. Vill minnas att du gick igång på att nån här skrev att Brynäs kom med i stort sett ordinarie lag. Ja det är ju sannerligen skitkastning det. Nyanser var det nån annan som efterlyste, känns befogat.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...