Jaha...då börjar man så smått kvickna till efter nattens firande av derbysegern i Årets Match. Helvete så här ser ut..de där skorna blir aldrig vad de varit efter badandet i vängåvan. Och tröjorna. Helt galet! Fräckt att få fram dem så fort, hela stan full av segerrusiga tikare med 5-0 tröjor. Var det du simmalugnt?
Nu kan es få börja och då lär vi vara jagade. Favoriter till SM-guldet brukar ha det tufft inledningsvis.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu kan es få börja och då lär vi vara jagade. Favoriter till SM-guldet brukar ha det tufft inledningsvis.