KORITFW: Jag tycker att vi jobbar bra. Skellefteå är lite kyligare och vi jobbar lite hårdare. Mer puckar på mål i 5-5 och håll i lite mer i PP. Det märks ju dock att man har svårt att hitta sina kedjekamrater.
Varför åker inte SAIK-spelaren när han sluter handen runt pucken? Tyckte domarna att det var tillräckligt synd om dom bara för att dom redan har en utvisad?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Varför åker inte SAIK-spelaren när han sluter handen runt pucken? Tyckte domarna att det var tillräckligt synd om dom bara för att dom redan har en utvisad?