1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1514464

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
KORITFW: Jag tycker att vi jobbar bra. Skellefteå är lite kyligare och vi jobbar lite hårdare. Mer puckar på mål i 5-5 och håll i lite mer i PP. Det märks ju dock att man har svårt att hitta sina kedjekamrater.

Varför åker inte SAIK-spelaren när han sluter handen runt pucken? Tyckte domarna att det var tillräckligt synd om dom bara för att dom redan har en utvisad?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
Domarhatet infinner sig tidigt i år. Far åt helvete era jävla amatörer.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
Olle: faaen

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer