Olle: Hon är ju reporter på Norran, så det är inte så konstigt att hon inte har hunnit lära sig alla Timrå-spelares nummer. Särskilt inte med tanke på att en del av de våra inte har sina namn på ryggen.
hubbenorlen: Då är det ju bättre att hon bara gissar på nåt och håller sig till det istället för att säga: "var det Larsson kanske *fniss* nej kanske det var Nordgren *fniss* nej vi säger Larsson".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer