mikenomad: Bellissimo har uppenbarligen en spelstil vi måste vänja oss vid. Oortodox som Boork hade sagt. Och det är ju knappast en nyhet, dessutom. Så jag tror vi kan lugna ner oss lite fram tills den dagen han skämmer ut sig i seriespel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
mikenomad: Bellissimo har uppenbarligen en spelstil vi måste vänja oss vid. Oortodox som Boork hade sagt. Och det är ju knappast en nyhet, dessutom. Så jag tror vi kan lugna ner oss lite fram tills den dagen han skämmer ut sig i seriespel.