1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1516162

Modo - Timrå IK 2012-09-15
Inget besked än gällande Erixons och Jontes statusar inför Modo-matchen. 

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2012-09-15

Knylan: Så himla skönt att serien är igång. Nu får man älska, hata, hoppas, misströsta, hylla, såga var och varannan dag. Värst är nog att man ska behöva gå och vara så förbannat nervös hela tiden...

Att börja mot första AIK, sen MoDo och i tredje Växjö...snacka om att man har "botten"-konkurrenterna direkt. Ber till hockeygudarna att Timrå detta år vinner "RÄTT" matcher... något man inte varit bortskämda med på ett antal år.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer