* vad är fel på smålänningar, först kommer HV med en dum jävla bortastå som får kritik, då går växjö och bygger en lika jävla dum bortastå!
* ilka vill fortfarande inte ha NHL-spelare för att behålla harmonin och gulle-gullet i gruppen?
* Ska man dumpa får man väl göra det rätt, med FAAAART. och bara för man ska försöka dumpa mycket så behöver man knte dumpa 100 av 100, försökt lägga på mål och få tek/retur?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
tre saker
* vad är fel på smålänningar, först kommer HV med en dum jävla bortastå som får kritik, då går växjö och bygger en lika jävla dum bortastå!
* ilka vill fortfarande inte ha NHL-spelare för att behålla harmonin och gulle-gullet i gruppen?
* Ska man dumpa får man väl göra det rätt, med FAAAART. och bara för man ska försöka dumpa mycket så behöver man knte dumpa 100 av 100, försökt lägga på mål och få tek/retur?