Skönt att se alla täckta skott i försvarspelet iaf!
Jag hoppas att det bara var en dipp lite utav en skitmatch o att man kan komma ut starkare mot hv hemma. Växjös lag på papperet är rätt farligt men jag tycker nog att dom verkar lite som thomas johansson... Har dom verkligen råd med detta på sikt? Bellis var bra igår med det var skönt att se! Det spel han hade igår ger jocke något att kämpa mot!
Men asså en regin o en ev z o kanske en strålis i detta lag o det blir åka av!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skönt att se alla täckta skott i försvarspelet iaf!
Jag hoppas att det bara var en dipp lite utav en skitmatch o att man kan komma ut starkare mot hv hemma.
Växjös lag på papperet är rätt farligt men jag tycker nog att dom verkar lite som thomas johansson... Har dom verkligen råd med detta på sikt?
Bellis var bra igår med det var skönt att se! Det spel han hade igår ger jocke något att kämpa mot!
Men asså en regin o en ev z o kanske en strålis i detta lag o det blir åka av!