1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1518824

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
superfalle: Men du menar att han har framtiden för sig?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
Olle: de jag menar är att vi har två målvakter som är helt ok . Och att målvakten inte förlorade matchen . Och jag menar att vi kommer förlora matcher i år . Men vi kan inte sitta och hitta syndabockar varje gång . Jag ser ett helt lag som jobbar stenhårt i dom matcher som spelats . Dom är individuellt sämre än alla lag vi mött men kämpar som nå djävla svin och är fan de bättre laget hittils . Dom är hjältar i mina ögon än så länge och kommer så förbli även om dom torskar varenda matchdjävel om dom jobbar så här . Ingen tandskydds rullande kim hirsovits eller nån amerikan som åker runt på en skrisko och samlar poäng då matcherna redan är avgjorda . Utan ett mycket hårt arbetande lag som tar sina roller på absolut största allvar

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer