1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1518846

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
Olle: de jag menar är att vi har två målvakter som är helt ok . Och att målvakten inte förlorade matchen . Och jag menar att vi kommer förlora matcher i år . Men vi kan inte sitta och hitta syndabockar varje gång . Jag ser ett helt lag som jobbar stenhårt i dom matcher som spelats . Dom är individuellt sämre än alla lag vi mött men kämpar som nå djävla svin och är fan de bättre laget hittils . Dom är hjältar i mina ögon än så länge och kommer så förbli även om dom torskar varenda matchdjävel om dom jobbar så här . Ingen tandskydds rullande kim hirsovits eller nån amerikan som åker runt på en skrisko och samlar poäng då matcherna redan är avgjorda . Utan ett mycket hårt arbetande lag som tar sina roller på absolut största allvar

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
Jag är stolt över insatsen ikväll, fast vi torskar. Vi gör en riktigt bra match mot ett riktigt bra lag. Fortsätter vi spela så här och kämpar lika hårt framöver kommer vi klara oss kvar. 2-2 hade varit mera rättvist än 2-4.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer